Farenhait Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Mitt PS2 gick inte att chippa han sa att det vra så smått och så många delar att han inte kunde se han sa att han ahde fått dit några delar men sen var dte typ 4 eller 3 delar som han inte fick dit nu kanske jga får ta hem det till Toronto och chippa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Jaa? vart vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Undra om dte kna ha hänt nån annan nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Granli Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Undra om dte kna ha hänt nån annan nån gång Hehe, bra om du ställer din fråga i första inlägget! Men det har aldrig hänt några jag känner, har gått hur bra som helst att chippa mina kompisars PS2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Han var väl för kass helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 tycker det är ganska onödigt och chippa.... garantin gäller inte och inte försäkringen heller+ att man inte kan sälja den till äffärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Om det är en person som du är bekant med eller så bör du kanske prova på någon affär. DVD Norden har jag hört hjälper till med att chippa PS2 och annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Om det är en person som du är bekant med eller så bör du kanske prova på någon affär. DVD Norden har jag hört hjälper till med att chippa PS2 och annat. Man ska alltid låta ett proffs chipa ens PS2 eller som jag gjorde Chipade det själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Chippa när garantin gått ut. Och chippa alltid hos ett proffs som ger garanti... Dessutom kanske du kan köpa en chippad ps2a via blocket eller tradera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 men jag har ju ett PS2 och garatin har redan gått ut dte finns typ inga bra proffs här iallafall som jag känner han sa att han ringde bolaget som hade skapat chippet och fråga nånting men han sa att det fanns många olika chipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg