Gäst Wish_Maker Skrivet 19 April 2005 Rapport Skrivet 19 April 2005 (redigerat) Vad ska man göra efter man har mött Mewtwo i Cerulean Cave? Vet inte vad jag ska göra nu, är det inga mer uppdrag? Som att hämta "Ruby" och "Sapphire" till Celio. Eller Hämta hem nån som Mr. Fuji. Eller som att försöka hitta Z, M och A? :unsure: Redigerat 19 April 2005 av Froancise
Pikachu86a Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 Vad ska man göra efter man har mött Mewtwo i Cerulean Cave? Vet inte vad jag ska göra nu, är det inga mer uppdrag? Som att hämta "Ruby" och "Sapphire" till Celio. Eller Hämta hem nån som Mr. Fuji. Eller som att försöka hitta Z, M och A? :unsure: Vilken av pokemon spelen kör du?
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 Fire Red och Sapphire.. Har inget att göra på nått av dom :zzz:
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 Träna då,själv har man ju inte heller nåt att göra nu.
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 Hmm, Oki. Ska till Göteborg snart på klassresa :kung: Emerald kommer ut nånstans (USA eller Sverige) 1 maj och jag ska till Göteborg 24 maj så jag kan nog köpa Emerald där. Får man en Wireless Adapter på köpet om man köper Emerald? nån som vet? annars köper jag leaf green också där ;)
GutenLOL Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 Wireless Adapter följer med men vad är Z,M och A?
Gäst Wish_Maker Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 Wireless Adapter följer med men vad är Z,M och A? Zapdos, Moltres och Articuno
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 MEN KOLLA PÅ MIN TRÅD HUR MAN FÅNGAR Z,M & A DÅ!DET LIGGER PÅ VIKTIGA MEDELANDE!!
Gäst Beldur Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 MEN KOLLA PÅ MIN TRÅD HUR MAN FÅNGAR Z,M & A DÅ!DET LIGGER PÅ VIKTIGA MEDELANDE!! Japp, men sluta med casp, det är störande.
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 ja du får med wirwless adatern på emerald !
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 ja du får med wirwless adatern på emerald ! Mickee jag har fattat det... du behöver inte skriva onödiga saker för att få typ nå poäng.. och Rockodile, Jag har redan mött Z, M och A så jag behöver inte läsa det där + att det jag fråga var om det finns nå mer uppdrag som att hitta Z M A och fånga dom, kanske att man ska hitta Lugia och Ho-oh nått i den stilen
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 ja du får med wirwless adatern på emerald ! asså du behöver inte på peka allt du gjör det i alla trådar jag skriver i !! till baka till ämnet !
Rekommendera inlägg