Hoppa till innehåll

Komma Vidare I Fire Red

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Vilket ämne? det är redan förstört.. Rubriken är "Komma Vidare I Firered" och nu snackar vi om Wireless Adapter.. så sluta dra upp gamla ämnen som ingen skriver i ändå

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Beldur
Skrivet

HÅLL ER TILL ÄMNET!

Du kan alltid fånga alla pokemon, träna dem till lvl. 100. Klara E4 4 gånger till. Få 999,999 Poké dollar. (Sapphire, högsta man kan få.) Ja det finns mkt... Jag rokar inte säga allt... Kommer med mer sen.

Skrivet

HÅLL ER TILL ÄMNET!

Du kan alltid fånga alla pokemon, träna dem till lvl. 100. Klara E4 4 gånger till. Få 999,999 Poké dollar. (Sapphire, högsta man kan få.) Ja det finns mkt... Jag rokar inte säga allt... Kommer med mer sen.

du har tufft namn ║╔╗║ förlåt ville bara påpeka de

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Håll dig till frågorna.. samt ämnet

du har tufft namn  ║╔╗║ förlåt ville bara påpeka de

Gäst Beldur
Skrivet

HÅLL ER TILL ÄMNET!

Thx! Det kommer jag alltid att ha...

Aja tebax te ämnet!

Skrivet

HÅLL ER TILL ÄMNET!

hur fixar man bild `?

Skrivet

Hmm, Oki. Ska till Göteborg snart på klassresa :kung: Emerald kommer ut nånstans (USA eller Sverige) 1 maj och jag ska till Göteborg 24 maj så jag kan nog köpa Emerald där. Får man en Wireless Adapter på köpet om man köper Emerald? nån som vet? annars köper jag leaf green också där ;)

I japanska verisionen får man en wireless adapter med men inte i europiska.

Skrivet

Hmm, Oki. Ska till Göteborg snart på klassresa :kung: Emerald kommer ut nånstans (USA eller Sverige) 1 maj och jag ska till Göteborg 24 maj så jag kan nog köpa Emerald där. Får man en Wireless Adapter på köpet om man köper Emerald? nån som vet? annars köper jag leaf green också där ;)

det får man visst !

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Om man får Wirless Adapter på FR/LG så får man den på Emerald!

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Bra.. men det går rykten om att det släpps i USA 1 maj och inte i sverige som jag trodde.. nån som har "insiders" som vet när det släpps i Sverige?

• Skapa ny...