skulle ni kunna skriva vad det är för regel den som gort ämnet har brutit istället för bara '#1.13' eller vad dom heter för det är svårt att komma ihåg alla regler och deras nummer..
eller?
skulle ni kunna skriva vad det är för regel den som gort ämnet har brutit istället för bara '#1.13' eller vad dom heter för det är svårt att komma ihåg alla regler och deras nummer..
eller?
Om man kan reglerna bra så blir det inte så svårt men oftast blir det ju 1.11 och den har man ju vetat längst av alla regler 1.13 är inte svår iaf dom som man bryter oftast mot annars är det bara att kolla efter en modd har låst och skrivt tex 1.11 gå och kolla i reglerna ^_^
jajaja..
men ändå.. :P
↗ till inläggetskulle ni kunna skriva vad det är för regel den som gort ämnet har brutit istället för bara '#1.13' eller vad dom heter för det är svårt att komma ihåg alla regler och deras nummer..
eller?
§ 1.13 är ju själva regeln, och därför skriver vi § 1.13.
Kan man inte reglerna är det tid att lära sig de då.
http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules
Dessutom fel forum.
*flyttar*
Är det krav på att kunna reglerna ? :wacko:
Skumt.
Nej, det är inget krav på att kunna reglerna...
Men skyll dig själv sen när du går och grubblar över varför du blev bannad från forumet ;)
haha, fjäsk ? ;)
lite vet man väl hur man ska bete sig -.-
Jag tycker att det finns för mkt regler på forumet.
Jag tycker reglerna är bra som de är. Varför ska man skriva mer än
§ 1.13 egentligen?
För att man borde inte förvänta sig av medlemmarna att man ska veta perfekt alla regel.
Nej, men om medlemmen undrar kan han/hon ta en extra titt på reglerna igen eller just den regeln.
man kanske inte vet att det ens är en regel? ;)
Då ska man läsa reglerna.
om det står §1.11 så går man ju bara in & läser vad det betyder om man inte kommer ihåg det. annars skulle dom ju skriva "onödigt inlägg" & inte §1.11
↗ till inläggetDet är det tråden handlar om.om det står §1.11 så går man ju bara in & läser vad det betyder om man inte kommer ihåg det. annars skulle dom ju skriva "onödigt inlägg" & inte §1.11
Men §1.11 är namn på regeln så om man ska skriva något annat så ska det va t.ex.: "§1.11 = Onödigt inlägg"
↗ till inläggetJag menar bara att som hel het så är det vääldigt många regeler, som ibland kan leda till att det blir väldigt krånglikt..Nej, men om medlemmen undrar kan han/hon ta en extra titt på reglerna igen eller just den regeln.
Jag kan aldrig komma ihåg vilken regel det är när någon skriver siffran. Så för mig kommer det alltid bli till att gå in på "regler" och läsa regeln för att jag ska fatta vilken det är...Fast annars kan man väl alla regler så sett...men alltås inte vilket nr. regeln har
När jag anmäler kollar jag alltid på reglerna först.Sen skriver jag vilket nummer det har.Innan skrev jag bara typ:Onödigt inlägg.
FisharMario, då bryter du mot §1.19...
↗ till inläggetHan menar nog i anmälningarna. ;)FisharMario, då bryter du mot §1.19...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in