saverty Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Det här kanske är lite konstigt men nu måste jag veta, alla som har köpt nån dataspels tidning förut iväntan på half life 2 fick säkert med några filmer på cd som jag eller gått in på nån sida med filmerna men nu när jag har kört igenom hela spelet ser jag nästan inget som på filmerna som tex. vad är hydra någonstans och var finns dom där platserna i ravenholm eller vad det är också vidare vet nån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Det här kanske är lite konstigt men nu måste jag veta, alla som har köpt nån dataspels tidning förut iväntan på half life 2 fick säkert med några filmer på cd som jag eller gått in på nån sida med filmerna men nu när jag har kört igenom hela spelet ser jag nästan inget som på filmerna som tex. vad är hydra någonstans och var finns dom där platserna i ravenholm eller vad det är också vidare vet nån? Spelet blev väl omgjort sen dom filmerna kom ut... tror jag iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
devilhearty Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 :P :visslar: jag vet :P :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 men berätta då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
devilhearty Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Nu har jag fuskat lite och tagit noclip och ingen väg som i filmerna verkar finnas iaf inte hydra den blåa ormen så jag tror inget finns som i filmerna kanske något fast om man går in på gamespot så står det på filmerna Demonstration i namnet och kollar man noga på hydra filmen så har dom en annan second shot på det där vapnet som kan skjuta energi klot, den skjuter eld klot så allt kanske är en visning.l Redigerat 1 Maj 2005 av xela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
devilhearty Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 vad är det med det då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Det verkar inte som det finns nåt hemligt då. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Nej för dem flesta fanns i halflife2 betan som några hackers snodde, så den gjorde om eller så var det bara förrenderade filmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg