Hoppa till innehåll

Half Life 2

saverty

Rekommendera inlägg

Det här kanske är lite konstigt men nu måste jag veta, alla som har köpt nån dataspels tidning förut iväntan på half life 2 fick säkert med några filmer på cd som jag eller gått in på nån sida med filmerna men nu när jag har kört igenom hela spelet ser jag nästan inget som på filmerna som tex. vad är hydra någonstans och var finns dom där platserna i ravenholm eller vad det är också vidare vet nån?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här kanske är lite konstigt men nu måste jag veta, alla som har köpt nån dataspels tidning förut iväntan på half life 2 fick säkert med några filmer på cd som jag eller gått in på nån sida med filmerna men nu när jag har kört igenom hela spelet ser jag nästan inget som på filmerna som tex. vad är hydra någonstans och var finns dom där platserna i ravenholm eller vad det är också vidare vet nån?

Spelet blev väl omgjort sen dom filmerna kom ut... tror jag iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Nu har jag fuskat lite och tagit noclip och ingen väg som i filmerna verkar finnas iaf inte hydra den blåa ormen så jag tror inget finns som i filmerna kanske något fast om man går in på gamespot så står det på filmerna Demonstration i namnet och kollar man noga på hydra filmen så har dom en annan second shot på det där vapnet som kan skjuta energi klot, den skjuter eld klot så allt kanske är en visning.l

Redigerat av xela
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...