Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Men det har funkat även om det inte var bra. Men tex Tyskland funka under andra världskriget Citera
Guggo Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2005 tyskland? landet där miljoner människor fördes till läger o blev ihjäl gasade? där polisen terrotriserade befolkningen? landet där inga friheter fanns över huvudtaget? Citera
Basse Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 VEM f*n BRYR SIG OM PÅVEN???? ÄR NI DUMA ELLER??? STÄNG TRÅDEN NÅGON PLZ FÖR f*n!!!!!!!! ERA NÖRDAR! Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 VEM f*n BRYR SIG OM PÅVEN???? ÄR NI DUMA ELLER??? STÄNG TRÅDEN NÅGON PLZ FÖR f*n!!!!!!!! ERA NÖRDAR! Vad försöker du att få ut med detta inlägg?? Citera
Basse Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Att jag inte bryr mig om någon j*vla påve... jag tycker det är menigs löst attgöra såna här trådar. Vad är dt för kul med att snacka om påven?????????? SÄG DET DU! Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Att jag inte bryr mig om någon j*vla påve... jag tycker det är menigs löst attgöra såna här trådar. Vad är dt för kul med att snacka om påven?????????? SÄG DET DU! Anmäl det i så fall.spamma inte ner det vackra debattforum som vi seriösa användare försöker att skapa. Citera
Guggo Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Att jag inte bryr mig om någon j*vla påve... jag tycker det är menigs löst attgöra såna här trådar. Vad är dt för kul med att snacka om påven?????????? SÄG DET DU! men skriv inte i den här tråden då, och låt oss som bryr sig om påven få göra det ifred och slippa dina små inpass :angry: Citera
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 VEM f*n BRYR SIG OM PÅVEN???? ÄR NI DUMA ELLER??? STÄNG TRÅDEN NÅGON PLZ FÖR f*n!!!!!!!! ERA NÖRDAR! Om du inte tycker om påven eller har något vetigt att säga så ska du inte skriva något alls! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.