Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 okej, ja sa fel, han var bra. jag är protestant men gillar katolismen (eller vad det heter) också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 varför var johannes, bättre en den påven vi har nu..... rtycker inte det är nån större skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 den nya har jag inte hört så mycket om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 han är tysk, och ganska gammal + ruskigt konservativ han är även f.d. hitler junged Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 låter helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 låter helt okej. Vadå..att påven är nazist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det blir till att byta påve nästa år också. En gråhårig tjockis påve på 80-bast. Visstvisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 låter helt okej. nej det tror jag inte, men han verkar vara en seriös kille med diciplin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Kille, tveksamt :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 vaddå tveksamt? tjejer får ju inte bli påve :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag har hört att den nya påven har varit med i Hitlerjugend under andra världskriget. Det låter ju lovande. Man blir så glad när man hör sånt här, verkar va riktigt lovande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Orkar inte bry mig om vem som är påve. Han är som vilken annan vithårig/halvflint gubbe som helst. Förstår inte varför de måste välja de som ändå ska dö inom en snar framtid. Hur gammal var den nya, 78? Haha, nåt sånt var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.