Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Men det har funkat även om det inte var bra. Men tex Tyskland funka under andra världskriget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 tyskland? landet där miljoner människor fördes till läger o blev ihjäl gasade? där polisen terrotriserade befolkningen? landet där inga friheter fanns över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 VEM f*n BRYR SIG OM PÅVEN???? ÄR NI DUMA ELLER??? STÄNG TRÅDEN NÅGON PLZ FÖR f*n!!!!!!!! ERA NÖRDAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 VEM f*n BRYR SIG OM PÅVEN???? ÄR NI DUMA ELLER??? STÄNG TRÅDEN NÅGON PLZ FÖR f*n!!!!!!!! ERA NÖRDAR! Vad försöker du att få ut med detta inlägg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Att jag inte bryr mig om någon j*vla påve... jag tycker det är menigs löst attgöra såna här trådar. Vad är dt för kul med att snacka om påven?????????? SÄG DET DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Att jag inte bryr mig om någon j*vla påve... jag tycker det är menigs löst attgöra såna här trådar. Vad är dt för kul med att snacka om påven?????????? SÄG DET DU! Anmäl det i så fall.spamma inte ner det vackra debattforum som vi seriösa användare försöker att skapa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Att jag inte bryr mig om någon j*vla påve... jag tycker det är menigs löst attgöra såna här trådar. Vad är dt för kul med att snacka om påven?????????? SÄG DET DU! men skriv inte i den här tråden då, och låt oss som bryr sig om påven få göra det ifred och slippa dina små inpass :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 VEM f*n BRYR SIG OM PÅVEN???? ÄR NI DUMA ELLER??? STÄNG TRÅDEN NÅGON PLZ FÖR f*n!!!!!!!! ERA NÖRDAR! Om du inte tycker om påven eller har något vetigt att säga så ska du inte skriva något alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.