Tibia Gamer Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Hur blir maskinen på one island klar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Hur blir maskinen på one island klar? Jag tror att du inte behöver bry dej om den maskinen. För du kommer inte att behöva ha den till något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 jooo till att trade med ruby/saffir!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Hur blir maskinen på one island klar? Du behöver 2 item som kallas "Sapphire" och "Ruby" (inte spelen sapphire och ruby, utan 2 item) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Hur blir maskinen på one island klar? Var hittar man dom då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 (redigerat) Orkar inte förklara (ehum, eller jag kommer inte ihåg :unsure: ) Tror det står nånstans på Serebii.net Redigerat 20 April 2005 av Froancise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Klara E4 och stick till Moltres grottan... Resten orkar jag inte förklara. Vart grottan ligger står i Rockodiles tråd. (Klistrad) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Klara E4 och stick till Moltres grottan... Resten orkar jag inte förklara. Vart grottan ligger står i Rockodiles tråd. (Klistrad) du får sapphiren på 6:e ön dör du ska göra cut på en dörr ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninini Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 hur kommer man förbi team rocketarna??????? (prövar att pratta med dom men inget går) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Gav svaret i din helt nya tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg