Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jajaja,synd att jag inte kan skicka in min version av Raggar Rainer.Men jag kan försöka beskricva honom,han har en såndär basker-keps på sig och en jacka och t-shirt där det står T.Ö Finland.Och så ritade jag honom med Manga ögon,är det okej?:unsure: Men det är bara en grej,vad menar du med Copyright? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 C med en ring runt ok jag kan beskriva hur han ser ut i verkligheten (serievärlden) Svart spretigt hår, såna här ögen 00, lång näsa, skägg och lite kantig haka. Blåa jeans, svart bälte, svarta skor med två vita ränder en vit T-shirt (valfri jacka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ok!Då fattar jag! Har föressten gjort klart alla Flykten till Vargberga böcker nu.Så nu ska jag börja på Flykten till Vargberga 2!Den här gången ska det handla om svensken Ronny och dansken Rowyn.Rowyn tror att hans pappa är från Japan när han i själva värket är från år 2124(det utspelar sig ju på medeltiden).Har planerat att den ska bli bättre än ettan.Dess för att jag ska ha med j*vla mer drakar än ettan och dels för fler karaktärer.Black Knight t.ex,Rowyns gudfar,Datortomten(?),Grisen m.f. Har inte börjat än,men ska börja snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 min senaste serie: En Försäljare kommer till Jeff's hus och vill sälja mjällschampo (som gör så man får mjäll) til Jeff. Försäljaren säger: Köp det här exklusiva mjällschampot fö... Jeff avbryter: försvinn jag vill inte ha nåt! Försäljaren hotar Jeff med en kniv: Ska du inte ta och köpa några burkar ändå? Jeff säger: Sjävklart! då kommer lille baby bullshit ut och säger: Va vill dy? (vad vill du?) Försäljaren säger: Jag tänkte sälja d... Baby bullshit drar fram en pistol ur blöjan och ropar: DRA ÅT H*LV*T*!!! och försäljaren hoppar på en flakbil och flyr! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 f*n den var bra. ^^ Har en liknande serie.Maxweel har spelat golf med Ulf och allt har bara gått åt h*lvete för honom så han sitter sen i sin fårtölj och surar.Sen kommer Ulf: Ulf: Ska'ru hänga med på en runda golf igen? Maxweel: Som jag sa innan: "Hellre dör jag än att spela golf" Sen drar Ulf fram en pistol och siktar mot Maxweels hals. Ulf: Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 haha den var också bra! Du tomatketchup, hur många serier har du ritat? Själv ritar jag bara strippar, men du ritar väll också längre serier har jag fått för mig t.ex flykten till varberga, föresten hur lång är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Låt se nu...17 stycken vad jag kan komma på.Ska nog säga alla serier som jag håller på med nu förtiden: Kokosnöt,Maxweel,Karl Ljung,A&D,Flykten till Vargberga,Shadow,Super Brian,Fight Parody,Geopardy,A Aliens Life,Ninja,Ormen & Hamstern,WW4,Tomatketchup,Alberts gamla goingar,Kock-Konrad,Smi & Ley. Det ska bli 3 delar av Episode 1,hittils håller jag på emd del 1 som är över 40 sidor lång.Hade tänkt mig ca 120 sidor om man räknar alla delar tillsammans.Men för det mesta gör jag strippar. Förresten kom jag på två nya serier.Karl Ljung och A&D. Karl Ljung handlar om en man som supar sig full ganska mycket och är mycket lik serien Spix. :P A&D handlar om en Alien(du vet en såndär mini-alien från Halo) och en dvärg med tomteluva.Haha,de ska fuska hela tiden men så händer hela tiden taskiga grejor.T.ex: Alien och Dvärg är så små så de tränger sig i en kö som är några tusen meter lång och när de väl kommer fram så når deinte biljettluckan.Sen sticker de tillbaka och hämtar styltor,men då är det mäniskor som kastar iväg både två. De har ganska mycket otur som sagt. :rolleyes: Redigerat 2 Mars 2006 av Tomatketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 jag håller på med en serie som handlar om döden(liémannen)har inte kommit så långt har precis börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Tecknar serier lite ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag håller på med en serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Tecknar också... är självlärd, tror jag började i 3:an på grundskolan. Då hade jag ju redan hållt på med figurerna ett tag men några serier blev inte till förrän i 3:an, och fruktansvärt fula då. Har väl en 120 olika strippar som är mer eller mindre bra, några har jag tecknat upp på papper, och sen dryga 30 längre serier (vilket är mycket roligare att hitta på). Just nu hittar jag inte på nya grejer utan tecknar om och utvecklar det jag redan hittat på. Själva "huvudtiteln" över alltihop är Kohagen, ett fjantigt namn men det har sin historia. Min första figur var en oerhört ful ko, och i början utspelades allt på en något sinnessjuk bondgård. Nu har jag väl en 150+ figurer, huvudämnena är antingen bondgården eller Egypten. Håller just nu på att teckna om en drygt 30 sidor lång serie ur Egypten, är nånstans i slutet nu. Jag håller mig helt till totalt oseriösa skämtserier. Vad gäller att publicera så har jag inte orkat ta reda på det, tror jag måste lära mer först. Lämnade in en serie som extraarbete på Bilden... går ettan på gymnasiet. Lyckades få MVG med hjälp av den. wow chihuahua du verkar riktigt skicklig har själv hållt på sedan fyran... men gör mest fantasilösa historier med ett snyggt omslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Min serie heter " The Great advebtures of Mot". Han använder ordspråk hela tiden och driver med allt och alla. :evil: En ganska rå skämtserie. :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.