Hoppa till innehåll

Serier


Tomi
 Dela

Rekommendera inlägg

Alf_Poier:

Har letat i vad som känns som evigheter efter bra pennor men hittar inget.

Använder en slags tuschpenna, tror den heter Medallion, som kostar 24 kr styck.

Brukar räcka i en månad eller två, sen måste man skaffa nya.

Om du har nåt bra tips, så tala gärna om det. Är på jakt efter bättre utrustning men hittar inget alls. Bor lite dumt till för att lyckas också, mitt ute på landet... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

Håller på att göra en lång serie,nåt som liknar en rolig sort av Sagan om Ringen,

det handlar om en pojk som bor i en by som heter "Kråkby" som ligger i södra Sverige.En dag blir byn atteckerad av danskar(som inte kunde få upp dörren utan sin missilkastare).Bara tre överlever striden.Fast den tredje blir tillplattad av en stor sten som vägde 1 miljon ton.Dom två som överlevde går till Vargberga(som ligger i norra Norge),på vägen blir dom atteckerade av orcer.Jag håller på med första boken som kommer bli typ 40 sidor lång,det ska bli 4 böcker.Jag har inte kommit så långt än.Men berättaren är ganska kul i serien,han slog ihjäl sin brorsa i början.Eller den stora ledaren av Danmarks medhjälpare.När jag e klar med boken(kanske tidigare) så kommer jag berätta mer om den.

 

NYTT:Jag ska göra 5 delar,den femte delen ska handla om duellen mellan danskarnas ledare Scorpion & huvudhjälten Nemo,tänkte göra i anurlunda ordning,först 1:an

sen 5:an

sen 2:an

sen 3:an

till sist 4:an

 

Förresten kommer det inte bara vara danskar & svenskar,i 2:an hade jag tänkt att norrmännen skulle kriga mot orcerna.

 

 

MER NYTT:Nu har jag gjort namn till alla berättelserna!

Flykten Till Vargberga 1 Danskuppror

Flykten Till Vargberga 2 De 2 korten(fick det från dom två Tornen)

Flykten Till Vargberga 3 Dödens öga

Flykten Till Vargberga 4 och det legendariska svärdet

Flykten Till Vargberga 5 och mörkrets duel

 

Vem vet?Jag kanske gör en sjätte Vargberga bok.Men det tror jag ej.Efter jag gjort alla ska jag börja med Moon Wars.Info?Kommer snart!

Redigerat av FisharMario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller på att göra en lång serie,nåt som liknar en rolig sort av Sagan om Ringen,

det handlar om en pojk som bor i en by som heter "Kråkby" som ligger i södra Sverige.En dag blir byn atteckerad av danskar(som inte kunde få upp dörren utan sin missilkastare).Bara tre överlever striden.Fast den tredje blir tillplattad av en stor sten som vägde 1 miljon ton.Dom två som överlevde går till Vargberga(som ligger i norra Norge),på vägen blir dom atteckerade av orcer.Jag håller på med första boken som kommer bli typ 40 sidor lång,det ska bli 4 böcker.Jag har inte kommit så långt än.Men berättaren är ganska kul i serien,han slog ihjäl sin brorsa i början.Eller den stora ledaren av Danmarks medhjälpare.När jag e klar med boken(kanske tidigare) så kommer jag berätta mer om den.

 

NYTT:Jag ska göra 5 delar,den femte delen ska handla om duellen mellan danskarnas ledare Scorpion & huvudhjälten Nemo,tänkte göra i anurlunda ordning,först 1:an

sen 5:an

sen 2:an

sen 3:an

till sist 4:an

 

Förresten kommer det inte bara vara danskar & svenskar,i 2:an hade jag tänkt att norrmännen skulle kriga mot orcerna.

 

 

MER NYTT:Nu har jag gjort namn till alla berättelserna!

Flykten Till Vargberga 1 Danskuppror

Flykten Till Vargberga 2 De 2 korten(fick det från dom två Tornen)

Flykten Till Vargberga 3 Dödens öga

Flykten Till Vargberga 4 och det legendariska svärdet

Flykten Till Vargberga 5 och mörkrets duel

 

Vem vet?Jag kanske gör en sjätte Vargberga bok.Men det tror jag ej.Efter jag gjort alla ska jag börja med Moon Wars.Info?Kommer snart!

 

 

HAHAHA låter ju skitgrymt!! Vill gjärna se!! :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

jag skulle gärna vilja visa men min digital kamera har slut på batterier och pappa ska ladda den(jag har bett om det i 2 år nu,men han har ej gjort det <_< )

 

Långt fram i tiden till en galax långt

långt,långt,långt,långt...öhm....vad

tusan var det ig...AH JUSTE!..iväg..

 

MOON WARS[/size=14]

EPISOD VI

19 år efter händelsen på Volcony

har Republiken kommit på fot

igen.Men Darth Alexander har

planerat att förstöra planeten

Djukine där Republikens bas ligger.....

 

Det gör Republiken orolig eftersom de

har ingen Jedi,men snart kommer en

Jedi,och jag menar EN Jedi!

FATTA!FATTAR DU NÅT?VAVAVAVAVA???

Ok,vi skiter i detta och går till själva filmen.....

 

Ok,det var intron till episode 6 av 9.

Jag har tyvärr inte kommit på så mycket,

storyn är inte klar,Jedirna är svåra att hålla reda på.

Men detta m.m ska jag skriva senare(kanske i höst)

Så länge får ni ha tålamod

Men kan i allafall säga EN Jedi & EN sith:

Jedi:Wobby(Wobby är en blandning mellan Yoda & Wobbafett)

Sith:Zoolo(denna har en klasskamrat gjort,och jag fick lov att använda honom)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst _Otaku_

:cool: bra kurojaki!

 

Men By the Way, jag har börjat med en ny serie nu. Otome no Cyrstal-kokoro...

(tjejernas kristall hjärtan) Lite konstig titel kanske.. Men det är manga och det handlar om 11 åriga Natsu som alla killar faller för hela tiden..Natsu tycks inte gilla det, men räddar snart en fallande stjärna som blir hennes ända vän..

Om hon någon gång visar för Ronin(killen hon ee kär i)..att hon gillar honom så försvinner stjärnan..Hoshiku heter den.. Då vet han ju att hon skaffat en ny vän xP synd att jag inte kan scanna in teckningarna..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Bra historia,men nu har jag blivit färdig med den första boken av Vargberga böckerna.

Den blev skitbra,jävligt massa humor,spänning osv.På sista sidan får man se den killen som blev tillplattade på huvet fått:En båt,en val,ett flygplan,en stjärnkryssare från Star wars,en Pikachu och en komet......Och han lever än.....Ovärkligt?

Redigerat av FisharMario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...