Chihuahua Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Nä. En gång hittade jag en sida med en massa in-game videos från spelet. Råkade se 2 av misstag, såg inte resten sen. La ut länken i en annan tråd till de som kanske är så knasiga att de vill missa allt det roliga. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Det finns super bra trailers på gamespot.com kolla där jag tycker också att det verkar coolt när man kan vara en varg Redigerat 1 Juni 2005 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Man har ju varit deku, goron och zora, så det blir roligt att prova nått nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 varg verkar vara så advancerat... fast det roligaste verkar vara att rida och slåss mot andra ryttare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 avancerat? allt man verkar göra är ju att springa och sen sköter midna allt krigandet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Fel. Enligt vad jag vet kommer du styra både Link och Midna, dvs du springer runt med vargen och sköter samtidigt Midnas magi. Jo, det låter rätt avancerat, men inte mycket värre än när du rider. Varg: Du styr en varg och slåss med Midna Häst: Du styr en häst och slåss med Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Filmerna är såååå grymma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag tycker ändå det låter acancerat, men man lär sig antagligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Tänker svara på Capones inlägg men ni som INTE VILL VETA MER SKA INTE LÄSA DETTA. Bra. Råkade under den tiden då jag fortfarande ville veta mer om spelet, läsa en artikel skriven av nån som testade den där trailern (eller vad det nu heter...) som de visade på E3. De skriver att när man börjar spelet kommer man få utföra uppdrag för byborna, för att lära sig kontrollerna. Ett bra sätt att leda en in i kontrollerna. Man kommer alltså inte kastas in i strider utan att kunna kontrollerna väl innan. Det gör mig ganska säker på att det blir liknande med vargen. Man får nog tid att lära sig kontrollerna innan det blir allvar av det hela. Men avancerat, jo, det är det ju. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Mer avancerat = Mer kul!! Förmodligen så är det något smart kontroll schema som inte är svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg