Mallex Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 (redigerat) För det första vill jag bara säga att nu är jag aktiv på fuska.se igen! :cool: Och för det andra har jag lärt mig lite flash. Men jag har fått ett problem: Jo jag vill stopa flashfilmen vid ruta ett på timeline:en så därför markerar jag ruta ett och går in på Action scripts och klickar på Layer1:Frame1 (eller nått sånt) sedan skriver jag in stop();. Sedan borde det vara klart va? Men när jag trycker På Test movie så går animationen ändå..... Vad är felet?...... Skulle va bra om nån hjälpte mig :( För att visa hur jag gjorde har jag tagit en print screen (se nedan) Hoppas den hjälper! MVH//Mallex Redigerat 20 April 2005 av mallex Citera
Mallex Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Skrivet 20 April 2005 Oj det kom visst ingen fil jaha ni får väll adda mig på msn om ni vill ha den (min msn:[email protected]) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.