fredrikm92 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 går det att på nåt sett kolla hur bra datorn e (och då menar jag ram minne och sånt där) i själva datorn?för jag har inge broshyr eller sånt. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 högerklicka på den här datorn, välj egenskaper. där kan det stå något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det finns olika program som man kan köra för att testa datorns prestanda och även kolla vad det finns för grejer i datorn. Här har du en länk till ett sånt program. http://www.freshdevices.com/ klicka sen på Fresh Diagnose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 i enhetshanteraren i kontrollpanelen står det lite grann oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 i enhetshanteraren i kontrollpanelen står det lite grann oxå Man ser mer om man tittar med hjälp med ett program för att kolla vad man har för grejer i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 men man ser väl alla delar som är i datorn me enhetshanteraren också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Ja det gör man. Men det är lite proffsigare att titta med ett sånt program för då kan man I-stort sett se allt om dom olika delarna i datorn och vad det är för prestanda på dom olika grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 WCPUID. väldigt avancerat program, se t.ex. vad din processor och ditt moderkort och sånnt stödjer. men även hur mkt ram du har och vad din processor har för hastighet just nu; http://hp.vector.co.jp/authors/VA002374/src/download.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 WCPUID. väldigt avancerat program, se t.ex. vad din processor och ditt moderkort och sånnt stödjer. men även hur mkt ram du har och vad din processor har för hastighet just nu; http://hp.vector.co.jp/authors/VA002374/src/download.html Använder du det programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 har precis laddat ner det, försöker fixa premiere elements på datorn, men det vill inte starta. så fick tips om att kolla om nånting stöddes av moderkortet och supporten tipsade om programmet. så ja, det gör jag. ett annat program, enklare; Belarc Advisor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 har precis laddat ner det, försöker fixa premiere elements på datorn, men det vill inte starta. så fick tips om att kolla om nånting stöddes av moderkortet och supporten tipsade om programmet. så ja, det gör jag. ett annat program, enklare; Belarc Advisor. Jag tycker det värkar krångligt att ladda ner. Vet du adressen till företagets hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 vilket? det första? ta den undre länken på den sidan och då kommer en japansk sida upp men vänta bara lite, efter det börjar den hämta. belarc fick jag från en cd, så du får googla i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.