LillaFlickan Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 :) Jag undrar en sak! Jag har sett runt hur många fusk det är till GTA 3. Men hur skriver man upp det. Kommer det upp någon ruta? Behöver Hjälp Citera
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 :) Jag undrar en sak! Jag har sett runt hur många fusk det är till GTA 3. Men hur skriver man upp det. Kommer det upp någon ruta? Behöver Hjälp Det är bara att skriva in fusket i spelen. Du behöver inte någon ruta för att skriva in dom olika fusket. Citera
LillaFlickan Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Skrivet 21 April 2005 (redigerat) :) Jag undrar en sak! Jag har sett runt hur många fusk det är till GTA 3. Men hur skriver man upp det. Kommer det upp någon ruta? Behöver Hjälp Okeej Tack hoppas det går. :) är det samma på GTA Vice city? Redigerat 21 April 2005 av LillaFlickan Citera
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 :) Jag undrar en sak! Jag har sett runt hur många fusk det är till GTA 3. Men hur skriver man upp det. Kommer det upp någon ruta? Behöver Hjälp Det kommer att funka. Citera
WASD Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 :) Jag undrar en sak! Jag har sett runt hur många fusk det är till GTA 3. Men hur skriver man upp det. Kommer det upp någon ruta? Behöver Hjälp det är samma på vc Citera
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 Det var ju det jag sa till henne. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.