Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jehovas?Vad e det? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Fråga: Varför hyser alla sådan aggresivitet mot de som är kristna? Låt de ha sin tro istället och överreagera inte på de troende. sedan att jokinen är sur på en sekt det kan jag förstå. Men ni andra som bara går på och hackar för att få spamma ihop lite inlägg, vad går erat liv ut på egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 men orka leka seriös lukas, antingen spammar som vanligt och är sig själv man eller så är man sig själv på ett possetivt vis.. men man leker inte seriös för att fjäska osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 men orka leka seriös lukas, antingen spammar som vanligt och är sig själv man eller så är man sig själv på ett possetivt vis.. men man leker inte seriös för att fjäska osv. för det första:vem skulle jag fjäska för? för det andra: kalla mig inte lukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) ÄDIT VETTU Redigerat 11 Maj 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 men orka leka seriös lukas, antingen spammar som vanligt och är sig själv man eller så är man sig själv på ett possetivt vis.. men man leker inte seriös för att fjäska osv. 1: många "nya" gör det för att få satus och inte bli kallad spammer osv"2: roger that legendariska_lukas :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 men orka leka seriös lukas, antingen spammar som vanligt och är sig själv man eller så är man sig själv på ett possetivt vis.. men man leker inte seriös för att fjäska osv. bara för att jag inte haft oupphörlig tillgång till internet behöver du inte kalla mig "ny" :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 men orka leka seriös lukas, antingen spammar som vanligt och är sig själv man eller så är man sig själv på ett possetivt vis.. men man leker inte seriös för att fjäska osv. Medlemsnummer: 11398 :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Ni lite off topic visa här jag har medlemsnumer 12428 jag är ännu yare :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 men orka leka seriös lukas, antingen spammar som vanligt och är sig själv man eller så är man sig själv på ett possetivt vis.. men man leker inte seriös för att fjäska osv. lol :D precis, 0013, så är de ju. man kommer till debattforumet och fjäskar och skriver überseriöst i några veckor, sen skiter man fullständigt i allt =D talar utav egen erfarenhet <host> back to topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Zadravo: nej eftersom gud inte finns så finns ju inte treeningheten. Men inom den protestaniska/katolska tron tillberman dock "den heliga treenigheten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 har du bevis guggo? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.