Guggo Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 på att man tror på det inom kristendomen: ja, på att den finns: nej, det har ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 så du säger att jag är knäPP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 DET VAR INGET BEVIS GUGGO!! -..- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Seriöst... Jag tror att gud bara är nån påhittelse...Nån som nämns har skapat världen å allt det där...Annars kan man ju nästan lika väl börja tro på spöken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 vem säger att spöken itne finns? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 DET VAR INGET BEVIS GUGGO!! -..- meen är du dum eller är det bara som det värkar?? det finns inga bevis för att de finns i värkligheten, MEN vissa tror det vissa tror det inte....geez ibland undrar jag omm du gör dej till...... capone: nejdå du är en av de vettigaste här på fuska (tillsammans med selene o spiritual) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Haha vettiga självmordskandidater haahahahah du är underhållande guggo, både med din fjortis stavning och konstiga attityd, jag bad dig bevisa nåt, så bevisa det elller säg att du inte kan bevisa det istället för att gnälla på mig. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 jasså, nu är man en fjortis också, trevlig, trevligt..... läs mina inlägg några gånger till så KANSKE du lyckas förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 åhhåååhh hjälp så inte s*tans medhjälpare superstarka uffe kommer och äter upp mig :wacko: du är fjöntig, zdravo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 s*tan finns inte, isf är han en bajskorv som ingen vill ha och bor i en kloak, uhueheheu. Guggo, jag ser dina inlägg och dom är värkligen jätte konstiga, geez ska jag lära dej skriva riktiga inlägg MEN vissa vill inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 du ser dem, men försår du dem, det är frågan (mystisk röst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hehe, jo detr har vi ju märkt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.