saverty Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Jag håller på med den där som man fraktar bilar i hamnen nu har jag alla förutom infernus jag har letat i hela världen men ingen infernus var kan man hitta den. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 http://www.gta-sanandreas.com/guides/importexport/map.htm Den bör finnas upp skriven där, om inte, leta i San Fierro - Paradiso. Edit: Infernus är den snabbaste bilen i spelet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 (redigerat) Tack jag håller på att letar nu :D Redigerat 21 April 2005 av xela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Tack jag håller på att letar nu :D Jag tycker att bullet är den snabbaste bilen..infernus är inte så långsam heller :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 http://www.gta-sanandreas.com/guides/importexport/map.htm Den bör finnas upp skriven där, om inte, leta i San Fierro - Paradiso. Edit: Infernus är den snabbaste bilen i spelet. :) men det är bara trycka in sportbil koden då kommer alla sportbilar fram lOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det finns väl inte en sån kod??<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det finns väl inte en sån kod??<_< Joo Upp,L1,R1,Upp,Höger,Upp,X,L2,X,L1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det finns väl inte en sån kod??<_< Tack. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Turismo e snabbast tycker jag :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 turismo e snabbast faktist :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 turismo e snabbast faktist :student: Hur vet du det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag är 100 % säker, har guiden till spelet så därför är jag säker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg