Anderzzen Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Får jag bara fråga en sak?? Hur får man den där listan så att man kan börja importera bilar?? tacksamm för svar =) Redigerat 1 Juni 2005 av Anderzzen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Får jag bara fråga en sak?? Hur får man den där listan så att man kan börja importera bilar?? tacksamm för svar =) Du måste ha kommit till San Fierro. Måste ha klarat bilskolan, då öppnar du några uppdrag vid garaget. Om du klarar första uppdraget där, då kan du börja importera och exportera bilar vid hamnen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
omega23 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 turismo är snabb +favorit bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 E det nån mer som kommit förbi Import/Export Ja fattar inte va man ska göra efteråt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 skit i den skiten de e skit rent ut sankt så lätt e det asså. ja har inte Import/ export ja har inte gjort det på nån bil. ja skiter i den o det går bra utan den så mitt tips :bry dejj inte om den cp grejen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feffe_Vagefjard Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Bästa drifting bilen tycker jag turismo snabbaste tycker väll jag är infernus :ng: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Får jag bara fråga en sak?? Hur får man den där listan så att man kan börja importera bilar?? tacksamm för svar =) Tack! Behövde också hjälp med det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg