Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Finns Link 64? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) Links bana finns väl inte. Om den finns, hur får man den???? Kan du skriva vilka du har igen fasst en bana på varje rad??? Kirbys finns att få... Redigerat 27 April 2005 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jag har ness 64 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jamen hur får man dom banorna då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst colla_killen Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 jug ness fins inte alls :Pskriv hur man viner den då!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) ja, självklart, tror iallafall att man hittar och besegrar alla hemliga bossar såsom giant kirby och crazy hand och så ^_^ LYCKA TILL :D Redigerat 3 Maj 2005 av mario64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ingen är så dum Donkey Kong 64,Kirby Dream Land 64,Yoshi 64 finns bara har nog glömt en till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 nej det är dom. På SSBM hemsida står alla banor och det är bara dom son finns från 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 ja, självklart, tror iallafall att man hittar och besegrar alla hemliga bossar såsom giant kirby och crazy hand och så ^_^ LYCKA TILL :D Crazy Hand finns och Giant Kirby finns också,men tro inte att man kan vinna en bana för att man besegrar dom..Det finns därimot en Giant Bowser och jag kan bevisa det här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 han heter giga bowser har möt honom i både adventure och event match Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 ehhh jag undrar ness har en attack som inte gör not ner b tror jag det är vad gör den ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Den gör så att (nästan) alla projektiler (skjutvapen) helar dig istället för att skada dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg