0013 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag tänkte bbara ge lite information om spelet om ni tänker köpa det. Här ska man som vanligt besegra DR.Eggman och hans onda planer. Men den här gången i lag. Man styr gubbarna samtidigt. Och alla i laget har unika egenskaper och man kan kombinera styrkorna och bli super starka. Lagen är: Team Sonic: Sonic, Tails och Knuckles. Team Dark: Shadow, Rouge och E-123 Omega. Team Rose: Amy, Big och Cream. Team Chaotix: Espio, Vector och Charmy Bee Spelet kommer ut den sjätte Febriari i år. För mer information http://www.sega.com/sonic/content.jhtml Jag ska defenetvit köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag kommer köpa det direkt, men vet du vad det kommer kosta. Blir det samma pris som på de flesta gamecubespel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 På webhallen kostar det 549:- man kan boka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag tänker helt klart boka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag kommer också att köpa det det värkade så kul hoppas det är kul men alla sonic spel är roliga så det måste vara roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Det kommer va bäst av aalla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det verkar vara fräckt med att ha lag. Men styr man alla tre på varje bana eller styr man en per bana som i sonic adventure2 battle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Nej inte Som SA2B. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Så i varje lag finns det en som kan flyga en som förstör lådor och en som är snabb.Är det så. Jag uppfattar det så iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Nej en snabb en som kan flyyga och En smart eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jaja jag ska boka det så fort jag kommit till stan nån gång... för starfox2 kommer ju inte förrens i juni... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 kan nån hjälpa mig i SA2B på raddical highway lr vad den heter med shadow hans första bana jag hittar inte ruinen har letat nästa överallt men vart jag inte letat kommer jag inte ihåg jag letar efter den varje dag snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg