Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 de spelet e dåligt de fick en 5 i superplay....en etta i ljud....lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag gillar inte heller spelet så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det är kanske ul men det är skit kasst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 :D alla tycker olika jag kanske får det idag kl:16:00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 varför just kl 4? "jag får mitt mgs the twin snakes kl 13.52,under en hagelstrorm,i juli när ett boskap av skenande näbbgäddor springer förbi... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag förhandsbokat det jag gjorde det o jag köpte spelet det är skit bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B) :blink: :unsure: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nepp skitkasst ljud i det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nu har jag fått det men ljudet e faktiskt ganska dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 HAHA!!!va va de jag saaaa!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men spelet va kul om man inte tänker på ljudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag tycker också ljudet var dåligt plus så liksom det är lite för barnsligt för mig tycker jag men annars så är battle kul tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 mmmm det var det jag sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg