ullbergan Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag har the sims och syper star finns det något bra fuska till dom jag kan åängar kåden till the soms men vill ha fler fusk och någon som vet om smn skn ladda ner föremål :? till splen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 man kan ladda ner saker till spelen. det finns saker på bl.a www.simfreaks.com, www.thesims.com, www.livin-it-up.net och många andra. hoppas du kan engelska. men det finns tyvär inga fusk till superstar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 när jag skriver rosebud !:!:!:!:!:!:! får jag bar tysen kronor min kpmis gör så att han får typ 10 000 tysen och varge gång jag skriver rosebud !:!:!:! för svinner rutan och måste skriva om :( men min kopmmpis håller bara in enter så får han pengar hela tiden :? kan man ladda ner saker från thesims.se så att det fungerar på mac och var läger man skinsen och sakerna i vilken map eller bhöver man inte det kanske :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 hur får man upp den där textgrejen nu igen? har glömt bort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 kringla+ shif +c och jag har 1,5 stjärnor jag vet inte vad jag ska go i studio town alltså vad jag ska träna ska jag sjunga eller spela in skivor eller vad :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 kringla+ shif +c och jag har 1,5 stjärnor jag vet inte vad jag ska go i studio town alltså vad jag ska träna ska jag sjunga eller spela in skivor eller vad :? Vad är en kringla fö nåt? kan inte påminna mej om den. Så berätta gärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 den brevid alt :) eller alt gr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 ullbergan, din sim ska nu antagligen gå till en filmstudio (ser ut som en gubbe som är helt inlindad i bandage som ligger i en sjukhussäng) och välja "spela in..." "reklamfilm". men din sim måste då ha mycket kreativitet och karismapoäng och dessutom vara på bra humör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag går till den dera mumie saken och ska spela in han säger att jag måste typ 2 stjärnor eller något och jag ahr bra 1,5 och jag har bara ter poeng kvar på kriavitet och typ 4 på karisma kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 du måste göra så att din sim får mer kreativitet och karisma. är du säker på att du valde "reklam"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 hur e det på the sims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 vad meanr du det är ji inte någon stad eller något snånt :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg