nico Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 har alltid funderat på en sak. växlingsfilen ska ju vara på 'ram minne x 1,5 eller vad det nu var. MEN det dumma är ju att när du får mer ram borde du ju inte behöva så mkt extra minne från växlingsfilen, altså borde det väl vara ju mer ram desto mindre växlingsfil istället för tvärtom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Är det verkligen så? jag hade för mig att skulle va x0,75 (men jag kan ha fel). det stod några sidor om ram minnen i pc för allas marsnummer. jag tror dom nämnde något där. eller så kan du ju alltid gå in på www.itproffs.se och skicka en fråga i forumet där. dom är lite mer inbitna i datorer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 jo föressten det kan nog vara 0,75.. men iaf varför ska man ha större växlingsfil när man får mer ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.