WWII Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 jag fick mitt adsl igår man när jag har anslutit så funkar de inte de står att den är ansluten ocksånt vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) det är en inställning som inte är okej tror jag, för jag har också bredband och det var bara en inställning så funkar det. Redigerat 23 April 2005 av mikaelrask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 han måste ju vara telejacket för att kunna ansluta. och om det står ansluten borde han ha gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) de står 100,0Mbit/s men de ska vara 2,0 mbits Ni måste hjälpa mig :( det är en inställning som inte är okej tror jag, för jag har också bredband och det var bara en inställning så funkar det. vet du hur man gör mikaelrask?? är de ingen som vet hur jag ska göra? :unsure: Redigerat 23 April 2005 av WWII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) låter skumt, kan vara ngt i internet explorer men det kan vara fler saker. 100 mbit är hastigheten som datorn och modemet snackar med, inte surfhastigheten. Redigerat 23 April 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 skulle behöva så mycket hjälp jag kan :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.