STFU Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag älskar hon lixom, bah! Har gjort en f*n-sida med henne, den är rätt så nice men den är under arbete. Btw. Off-topic -> Är detta en bra bild på hon som bakgrund på sidan? PS. Jag är serriös! Det är klart, varför ha en normal bild på henne när man kan ha en bild där hon är kokainpåverkad? Tackar. Hjälpte mig enormt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag älskar hon lixom, bah! Har gjort en f*n-sida med henne, den är rätt så nice men den är under arbete. Btw. Off-topic -> Är detta en bra bild på hon som bakgrund på sidan? PS. Jag är serriös! Det är klart, varför ha en normal bild på henne när man kan ha en bild där hon är kokainpåverkad? Hahahaahaaa!!! Fyfan vad skojj du var där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 till och med en råtta kan sjunga bättre än henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 till och med en råtta kan sjunga bättre än henne.Ne, där har du fel ;)Men hon suger. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag gillar henne inte, men däremot kan hon sjunga! :) Finns många som har sjungit i den åldern och vart riktigt bra. t.ex Michael Jackson ( The Jackson 5. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Ja nog allt är hon duktig på att sjunga. Dock suger ju självaste musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.