RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag vet inte vad det går ut på jag blir dödad hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Du vet inte vad det går ut på? Vilken bana är du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Halo går ut på samma sak som de flesta andra spel. Man ska alltså klara dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Om du är på första banan och inte får nåt vapen så ska du först till kapten Keyes för att få ett vapen. Det är lite krångligt att förklara vägen men om jag måste kan jag väl göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Vadå vad det går ut på?? Döda alla aliens m.m! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man ska ju göra sönder halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man ska ju göra sönder halo. Japp Halo är ett ring som man ska förstöra :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 man ska ju göra sönder halo. Det e det som e sjukt, om Halo e sönder på första "avsnittet" varför heter uppföljaren "Halo 2" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Vad skulle den annars heta? "The Destroyed Halo" eller? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg