mr_jeppe Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 sitter fast på helms deep (eller vad det heter) undrar vilken byggnader man ska bygga var man ska sätta gubbarna osv skulle bli glad om ni skulle svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soldier_of_sverge Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 sprid ut dom på muren och krossa orcherna :P fast den banan e asa svår jag hade bara hjältarna kvar resten dog :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 hehe kanche det går bettre jag sätter dom alltid högst upp och väntar tills dom anfaller :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag använder en trainer och ökar mina Kommandopoäng. Men annars sätter jag Aragorn, Legolas, Gimli och Boromir på muren med alverna. De andra två(Eówyn & Eomér) stannar vid Borggården. Sätter lite Alver vid porten också. Ha några bönder också som kan reparera Porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag klara banan med att göra 3-4enheter av Rohirrim och resten Bågskyttar (rohan's) och alver... så väntade jag tills jag kunde andvända Eomer's arme med gandalf... då började jag anfalla och jag vann ganska lätt... allt du behöver göra innan är att ta ner stegarna och helst inte låta dom förstöra muren... dom lyckades på mig men då tog jag mina hästar och alla hjältar (förutom Legolas) och stod och vakta "hålet" tills jag kunde andvända Eomer's armé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag bara slängde upp en massa bågskyttar på muren med eldpilar, sen hade jag legolas som sprang runt och sköt också. Dom andra hjältarna tog dom som kom upp i stegarna, sen uppe i borgen hade jag ca 3-4 armeér utav rohirrim ryttare...sen är det bara att vänta ut dom och vänta på gandalf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Man ska ha Trainer till det och öka på Kommando. Släng bara alver med bågar och svärd på muren. Och så har du självklart några ryttare och soldater(bönder) i borggården. Det är kul att spela om antalet är mera ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 ni som har trainer har ni engelsk språk?? kan ni shicka en länk där man kan ladda ner trainern?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) jo... Jag har iallafall engelskt språk. Redigerat 1 Maj 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soldier_of_sverge Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 det är asa kul spel jag har en blood mod ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Här!! Där finns Trainern att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 det är asa kul spel jag har en blood mod ^_^ jag har hero mod,den äger,nazguls på hästar och sauron kan göra gandalfs bästa attack fast starkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.