Hoppa till innehåll

Skriv Era Berättelser..

Cyper

Rekommendera inlägg

Alltså, skriv om allt övernaturligt ni har varit med om i San Andreas. Skriv era berättelser, och försök skriva dom tydligt, så att folk fattar vad ni menar. Och börja hällst inte att prata om annat, håll er till tråden. Skriv S-E-R-I-Ö-S-T och kom inte med dumma kommentarer eller frågor. Skulle vara roligt om vi fick med massor med info, om vad som verkligen kan finnas i SA, Och framför allt, ljug inte! :)

Saker jag har sett.

-En ''fläck'' av tröd dimma vid MC.

-Ett hus som tänder på en om man gör nåt dummt (Dvs, dödar nån).

-En bil köra genom sågvärket, det var på ganska långt håll jag såg den, och när jag for ditt var den borta.

- Ett mycket kraftigt ljus sken bakom en kulle.

- Lik säckarna.

- Spökbilen.

- Spöksvävaren.

Några ''historier''.

En gång då jag var i en park i Los Santos satt det en gubbe i gräset. Jag siktade mot han, med han reagerade inte alls. SÅ då skött jag runt han men han reagerade inte då heller. Då siktade jag mot en annan forgängare som satt i gräset, han blev rädd. Senare råkade jag döda denna konstiga gubbe i ett gäng krig, sen såg jag har aldrig mer. Konstiga var att när jag siktade mot han sa han nåt med ''I Like You'r Stile''

Det började med att jag var ute och körde taxi. Plötsligt, framför mig såg jag vem jag skulle plocka upp, gubben som härstammar från The Big Ear, och Fort Carson. Han gick in i taxi'n, och jag tyckte det kändes lite konstigt, han skulle till Lill 'Prob 'in (stavning?) alltså ufo baren som är i öknen nära Fort Carson. Jag körde ditt han iallfall, och han gick ut ur taxin och började gå mot baksidan av baren. Jag tyckte det värkade konstigt, och jag gick då ditt, han var borta när jag kom fram. Jag tittade noga runt mig, men såg inte en skymt av han, så jag gick därifrån. Sen tänkte jag att det skulle vara roligt att spela lite biljard, och eftersom jag var så nära en bar, så gick jag in ditt. Direkt när jag kom in såg jag honom, han vid bar disken, och jag gick fram till han. Då sa han till bartendern: '' I love the smell of fresh country''. Och han rörde på händerna medans han pratade (som dom gör i San Andreas och VC.) Sen sa han till bartendern: ''Good weather today''. När han inte fick nåt svar av hon, alltså bartendern så sa han: ''Ignoring me huh? asshole!''. ca 15 sekunder efter det, gick bartendern runt bardisken, och började vandra runt runt i baren, utan ett ord. Han stog kvar vid bardisken och jag gick närmare han. Då san han ''Get away from me!'' (Senare) ''I know things''

(Senare) ''They watching ous..'' (Senare) ''They know.'' Sen gick han från bardisken och jag följde efter han då sa han ''Get away from me!'' Sen några sekunder efter sa han '' I can't let them take me agian.'' Han har en mörk, grötig röst (om ni fattar.) ca 4-6 min senare råkade jag av mistag knuffa till en man i baren, och då sa han till mig ''I don't take shit from you'' sen hörde han näven och gav mig 2 snabba slag. Jag riktade då pistolen mot han, och då blev han lungn, eftersom jag inte ville ha bråk, vill hellre utforska ostört. Och nästan direkt efter jag hade riktat pistolen mot han sa han ''Nice clothes man!'' (!?) En komplimang? ... Jag gick då till ''Cowboys gubben'' och då sa han till mig: ''You know, they know.'' Vid 20.00 kom nästa chock. Jag var inne på kontoret i som finns i baren, där ufo kartan finns osv. När jag hörde en mörk röst skrika till, jag gick då utfrån kontoret och såg att ''cowboy gubben'' hade börjat slåss med den långhåriga killen (han som hade slagit till mig när jag gick in i han) ''Cowboy gubben'' fick då stryk av han, och han blev ner slagen, och dödad. trodde jag.. Jag var nästan 100% säker på att ''cowboy gubben' blivit dödad, efter som han inte reste sig upp. Jag vände mig då om, och gick in i kontoret igen. Då hörde jag en grov och grötig röst utanför, och jag gick ut i baren igen då såg jag han. ''Cowboy gubben'' gick i mot han med det långa håret, med ett M16 i handen, jag bara stog och tittade. Och för att inte denna historia ska låta så falsk, så filmade jag. Det var mycket nära att jag inte han filma detta, men jag han det mästa. Det jag han filma var att ''Cowboy gubben'' gick mot han med det långa håret, och sedan pepprade ihäl han med M16;et. Sedan gick han över liket, och sendan till bar disken igen. Då stoh han där och gjorde nån konstig rörelse med M16;et ett tag. (Jag har det på film ochså.) Jag har aldrig sett nåt sådant i San Andreas, eller nåt annat gta spel, och kommer nog aldrig att få göra det mer. Han med det låna håret som bråkat med mig, såg ut som om han inte hade några öron, eller var det håret som döljde dom.

Ladda Ner Filmen Nedan. (Slutar funka efter några dar, säg till mig då.)

http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=3S2T2Z2...DA26444P8CQ8WJ2

Här är några länkar som är värt att kolla upp.

http://www.picturetrail.com/gtathetruth

http://www.freewebs.com/san-andreas-secrets/rumors.htm

http://www.gtasecret.com.mysite.wanadoo-members.co.uk/

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon gång när jag var ute och åkte (runt tierra robada) så hade jag en lastbil framför mig, och helt plötsligt så gasade bilen i fullfart och rätt ut för ett berg/kulle och försvann.

En annan gång så var det en Jeep liknande bild som körde ner för ett av bergen vid The Sherman Dam.

När jag var inne på pizza stack, vid hamnen i SF så började jag skjuta runt med ett vapen. Alla blev förståss rädda och satte sig ner på golvet och skyddade sig med sina händer. Sen skulle jag skjuta en man som tidigare satt och åt, men då låg han ner med huvudet nerlutat, och när jag skjöt honom så hände som inget, det skvätte bara lite blod (som det gör när man skjuter en som redan är död) då förstod jag att jag måste antagligen ha skrämt ihjäl mannen.

När jag använde "recruit anyone- ak's" koden så fightades jag och mitt gäng mot poliser. Efter en stund hoppade en polis som hade ak in i en polis bil, kastade ut en annan polis ur bilen och körde iväg. (Jag hade inte

anställt honom.)

Mer saker jag har sätt:

• Röd dimma (Tror inte det ska vara något övernaturligt eftersom det molnen brukar vara röd dimma på kvällen, när solen går ner).

• Grön dimma. Är nog samma sak som jag sa ovanför

• Spökbilar

• Konstigt ljus. (back o beyond.)

• Någonsin tänkt på att den lilla sjön vid back o beyond lyser upp lite av omgivningen runt sjön?

• Liksäckarna

• Mördare. När jag fightades med en polis så kom det en man med baseballträ från ingenstans och slog ihjäl polisen.

• När jag var ute och åkte båt (nära fastland) så körde det en svart bil i fullfart ner i vattnet. Precis brevid mig.

• Tror jag har hört en kvinnlig polis.

• Störtande flygplan ett antal gånger.

• Rykande flygplan ett antal gånger.

• Misshandel i fängelse cell.

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Seriemördaren naturintresserad?

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Zombies, Bigfoot, leatherface, pigsy ufo'n etc. finns inte med i spelet.

Efter flera månaders spelande borde fler ha sätt dom och tagit mer bilder/filmer på dom. Ett starkt bevis på att dom inte finns, är att det inte finns en enda film på dom. ?

Pistolskott vid Ganton? Jag har hört flera gånger pistolskott ifrån Ganton området men aldrig sätt någon skjuta, det låter som en AK el. M4.

Automat Problem. Två gånger har jag sätt personer som försöker få ut tåg biljetter från automaterna vid tågstationerna men det är ingen som lyckas få ut något, personerna blir bara förbannade och sparkar o slår på maskinen.

Lil' Probe Inn -alltid bevakad. Varje gång jag går in på baren Lil' Probe Inn så går det alltid runt en polis där inne.

Kändis med i spelet? Har ni någonsin lagt märke mannen som går omkring i svarta byxor och en gul-svart tröja är ruskit lik Will Smith. Inte helt omöjligt, det är ju ungefär så han ser ut i Bel Air (; (den är väl från 90-talet och SA ska ju utspela sig på 90-talet.)

Hmm.. Det var nog allt jag hade o säga, jag får väl ta och uppdatera tråden om jag kommer på något nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...