Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 varför, han är grym, han gör massa bra saker Bush är dum i huvudetbombar irak och tar olja, Citat av bush:Vi TRODDE de hade kärnvapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 varför påpeka du det då? men vad tycker du om han då? ogillar du han som resten av fuska? Vad ska du igentligen mena med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 vad du tycker om Bush... jag fattar inte att ni gillar mellanöstern och ogillar att USA tar allt de har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag tycker att han är förgävlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Han är en egoist som tänker bara på sig själv och sitt lilla hem USA fannn han är inte den ända som får leva i jorden hoppas du Xade och bush dör på samma gång ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 ok, då vet jag, inte för att det lär hända... men dröm på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 varför påpeka du det då? men vad tycker du om han då? ogillar du han som resten av fuska? vaddå spm rästen av fuska.se ?? jag gillar också Bush :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Det är ingen ide att snacka vidare med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jaja, guggo du jag, fuel, 0013 (tror jag) och kanske några till gillar han... men många hatar han och vill till och med avrätta han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 när en snubbe har dödat en annan snubbe,ska han avrättas sakta och brutalt :P :D fattar inte farför människor dödar varandra. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag är emot dödsstraff men för Livstids fängelse (man sitter hela livet). Men om man få livstids fängels så ska man kun bli frigiven efter typ 20år om man sköter sig..... :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.