Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag och många fler i Gamecube forumet tycker att vi borde skaffa ett Subforum för alla zelda spelen, då menar jag ALLA. Det svämmar över i vissa forum så bättre med alla på ett ställe! Håller någon med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 (redigerat) Ja jag håller med fast då måste man va någa och skriva vilket spel det är Redigerat 24 April 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 (redigerat) Jag och många fler i Gamecube forumet tycker att vi borde skaffa ett Subforum för alla zelda spelen, då menar jag ALLA. Det svämmar över i vissa forum så bättre med alla på ett ställe! Håller någon med? Xade det var jag som startade tråden om subform till zelda spelen i GC forumet :bah: Men jag säger ett subforum om Zelda till folket ! Redigerat 24 April 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jaha, jag glömde namnet. Du får såklart äran om det lyckas :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 hehe...ja varför inte? Annars tycker jag Game boy forumet inte är ett Game Boy forum, utan ett pokemon forum...Jag gjorde en Metroid tråd där för ett tag sen och tror jag var den enda som INTE gjorde en tråd om pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Man kanske skulle skaffa ett stort pokemon forum med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Idén var bra Xade men frågan är om admin godtar detta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.