Zonix Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Kostar det att göra ett acc?? E första månaden gratis?? Hur mycket kostar det i månaden?? Kan ni som har WoW svara på dem här frågorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Uhm, köp spelet så får du göra ett account.. Första månaden är gratis, men du måste betala 1 månad innan du kan aktivera din gratis månad. Det kostar 100-115 kr i månaden ungefär.. Det blir billigare om du betalar fler månader på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Första månaden är gratis, men du måste betala 1 månad innan du kan aktivera din gratis månad. fatta inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 första gången du betaler för en månad får du två månader (en på köpet). Fttar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 spelet kostar olika, men det är inte skivorna som kostar, det är CD-keyn. och sen 100 spänn i månaden, beroende på hur dollarn är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) Jag kollade i GAME och EB GAMES idag och där finns en sak som man kan köpa för 249:- det e som ett kontokort och om jag skriver in numret får jag 2 mån.. Redigerat 26 April 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 de e väl ett gamecard antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.