Farenhait Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Mitt RA är cp direkt jag gör nått sprängs allting varför? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Mitt RA är cp direkt jag gör nått sprängs allting varför? <_< Virus kanske. Jag hade ungefär samma problem med ett spel jag hade. Om jag inte minns fel så fixade det sig när jag virussökte och lagade smittade filer. Kan vara så att spelet är skadat på annat sätt. Testa att installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Mitt RA är cp direkt jag gör nått sprängs allting varför? <_< ja vet hur du menar jag hade bränt det o då hände det så men sen när jag köpte det så funka det perfa så har du bränt det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Mitt RA är cp direkt jag gör nått sprängs allting varför? <_< Brända spel är exakta kopior av originalen så det borde inte vara felet. Möjligtvis om det är något fel på filerna i cd:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Ominstallera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Okej ska det funka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 (redigerat) *fel* Redigerat 25 April 2005 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.