nico Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 det är inte så krångligt och inte så farligt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Är inte krångligt och är inte heller farligt så länge datorn är avstängd och du är ordentligt jordad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 har satt i ett firewirekort nu :) gick perfekt, jag jordade mig på elementet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jordad...haha det är jag aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Min pappas kompis äger en data butik och dem börjar lära mig och sätta in mode kort processor grafik kort hdd o.s.v måste lära mig fann --.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag har satt i ett Pci grafikkort en gång. skitlätt, bara att klicka i det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag då! Jag bygde ihop hela min dator själv!!!!!!!! *Skryta!* Fast min farbror hjälpte till lite, sen har ja byggt ut den en massa efter det. Te.x en 120GB H.D.D! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) [EDIT] (datorn hängde sig) Redigerat 28 April 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Det är nog inte så jättesvårt att bygga en dator va?? bara man har delarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag då! Jag bygde ihop hela min dator själv!!!!!!!! *Skryta!* Fast min farbror hjälpte till lite, sen har ja byggt ut den en massa efter det. Te.x en 120GB H.D.D! :D en hårddisk är väl inte så svår att sätta in <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 hehe...jag har vissa *erfarenheter* av att sätta i hårddiskar...:P jag vände den fel, vände den rätt men min kompis trodde att den var fel så jag vände tillbaks och så fick jag vända igen när jag skulle sätta i den i "hållaren". men viss det är rätt enkelt. bara det inte sitter nåt i vägen. ram brukar vara lite småkrångligt eftersom att det ibland sitter ett nätagg och ett par hundra sladdar ivägen! men annars är det mesta på datorn ganska enkelt att byta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 hehe...jag har vissa *erfarenheter* av att sätta i hårddiskar...:P jag vände den fel, vände den rätt men min kompis trodde att den var fel så jag vände tillbaks och så fick jag vända igen när jag skulle sätta i den i "hållaren". men viss det är rätt enkelt. bara det inte sitter nåt i vägen. ram brukar vara lite småkrångligt eftersom att det ibland sitter ett nätagg och ett par hundra sladdar ivägen! men annars är det mesta på datorn ganska enkelt att byta ut. Haha...hur lyckas man vända en hårddisk åt fel håll? Nej, det är inte svårt alls att "bygga" en egen dator. Har själv pusslat ihop min och det är inte direkt något att skryta om...och jag var inte jordad då heller ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.