Hoppa till innehåll

Någonsins Slagit Ner Någon?


Hitman-Kodnamn47
 Dela

Rekommendera inlägg

En gång när jag skulle ut så kom en kille i min klass och retade mig. Jag sprang efter honom tills han tröttnade och frågade honom varför han retade mig utan anledning. Och han sa att det var roligt och då skrattade han. Jag tog honom i halsen och sa, Detta är också roligt...För mig. Jag slog till honom så hårt i ansiktet så han verkligen ramlade bakåt och slog i huvet. Han började blöda näsblod, munblod och fick lite blod på kinden. 3 bulor i huvet typ. Han skrek, AJJ, det GJORDE ONT! J*VLA NÖRD! JAG SKA DÖDA DIG IMORGON. Jag sa, OK. We'll see. Sen sprang jag hem och var orolig för honom, vet inte varför. Men han var irriterande...Kunde inte låta bli att slå han. Han tog ett baseboll trä och sprang efter mig dagen efter..:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det kan vara vaslappnande ibland:P:)  jo visst har man hamnat ibråk men försöker hålla sig bortanför de:P!!

 

det beror ju med vem man bråkar med

en gång som kom det några som var äldre än oss dom gick ba på oss för vi spejade på en occh då påstod dom att det var en av dom som bodde där som tur var sprang vi iväg annars vet vi inte vad som kunde hänt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Råka skjuta en boll när vi spelade fotboll på min kompis i hans mage ganska kraftigt skott då sa han j*vla Cp unge kan du inte sikta fast det var han som sprang in i bollen så sa han en massa fula ord. Så blev jag förbannad fick utbrott jaga han hela fotbolls plan han snubbla när han sprang jag hoppade på honom slog han i ansiktet så började han grina så hämtar han sin mamma så Knäcker jag henne hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det har jag några gånger tex en gång då slog jag ner en kille han stog i korridoren och grina nästa lektion sen ville min lärare prata med mig men jag bara nej tänker inte prata med dig! så då sprang jag in i klass rummet så börja hon jaga mig, hon blev fett sur sen :P :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst volvotobben

har dock inte slått ner någon (än) har väldigt häftigt humör blir lätt förbannad och väldigt mycke förbannad har dock kastat saxar efter en och jag var faktiskt nära att slå en i min klass men bildläraren stoppade mig som tur var

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst volvotobben

jag vet en snubbe som bor i vår stad som är lite bakom flötet..

han stod inne på rosengård och hälsade på hitler och han hamnade på lunds sjukhus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...