Shark Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Det var en gång en jag slog ner och gav honom några prover hur min knytnäve smakar..http://www.my-smileys.de/smileys2/ices_blah.gif Jag tryckte in honom på Overheadens vassaste del som final.. Men av att man går i karate är man ju ganska tuff..http://www.my-smileys.de/smileys2/00009019.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jag är en av de kortaste i klassen och ja blir inte arg så lätt så ja har inte slagit ner nån, men däremot min kompis (han e också medlem på fuska, han heter mr COOL) har slagit ner as många. T.ex en gång när vi spelade rugby (igentligen fotboll) så blev han arg och då tog han tag runt halsen på en och slog han i huvet så hårt han kunde typ 10 gånger..... :D :P :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Slog ner en nån gång(eller nästan),han börja gråta,sen kom en av hans kompisar och slog ner mig.Jag fick stryk som *pip*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) Vad feg han var som behövcde en kompis Redigerat 30 April 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Vad feg han var som behövcde en kompis Varför var han feg? Kompisen kanske var alldeles i närheten & såg det hela. Är killen som FisharMario slog ner feg då? Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 tänkte du så jag tänkte att han blev ledsen och hämtade en kompis och sa åt han att slå fisharmario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 har slått ner ett antal personer, men har nu en mycket bättre ide, om man klämmer svin hårt på ett ställe på axeln och trycker lätt neråt så kommer de ligga på marken inom 3sek.... min kompis slog av näsbenet på en kille..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Det var en gång en jag slog ner och gav honom några prover hur min knytnäve smakar..http://www.my-smileys.de/smileys2/ices_blah.gif Jag tryckte in honom på Overheadens vassaste del som final.. Men av att man går i karate är man ju ganska tuff..http://www.my-smileys.de/smileys2/00009019.gif Karate? Man får inte använda karate i andra syften än försvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) Jag slog till en kille i skolan för jag blev as förbanad när han hånade mig för andra!!så jag slog ner honom o sen sparkade honom i huvudet typ 3 gånger!(han sa aldrig till läraren som tur va) Redigerat 4 Maj 2005 av sergej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Vad feg han var som behövcde en kompis Han e knappast feg.Han är en av dom starkaste i klassen,och jag e den minsta i växten i klassen.Men varför han börja gråta var ju därför jag slog till honom skithårt och skitsnabbt. Jag kan knappt fatta att jag slog ner honom :blink: .Jag e den klenaste i klassen men det betyderinte att jag kan slå ner nån :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) Har slgits ganska mycket p.g.a jag blir retad för att jag är överviktig, smart och grymmast på datorer på skolan. Alla springer runt och ropar "Stud", "Datanörd", "Fetto" till mig. En kille som hade hållt på att reta mig i typ ett år blev jag riktigt tjurig på, och jag och min (ende) kompis tryckte upp honom mot väggen. Jag höll honom och kompisen slog. Killen fick ont i magen och fick åka in till lasaretet och blev röntgad. Han hade fått en pytteliten spricka i revbenet. Sedan dess har inte så många retat mig, och jag har aldrig slagit nån hårt... Redigerat 4 Maj 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 En gång när jag gick i 6 års slog jag ner en 3a så han börja grina :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.