Hoppa till innehåll

Hitman 2


Hitman-Kodnamn47
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag sitter fast i fjärde banan i Hitman 2! Det är den banan man ska döda Generalen och Igor. Jag har försökt med att döda Igor först (för han är närmast) och sen försökt springa efter Generalen men jag har alldrig hunnit döda han för att han hela tiden blir rädd och åker iväg med sin limosine. Vad ska jag göra för ratt klara av uppdraget? PS. Man är i St. Petersburgh om ni inte känner igen banan efter uppdrag 4. Kan nån hjälpa mig? Ge mig tips!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag klarade banan nu :):)

 

Man ska döda Polisen som är närmast SVD Snipern, Bil Bomberna, Pistolen och Skotten! Sen tar man hans kläder och ställer sig vid väggen och tar fram ljud dempade pistolen och skjuter de 2 andra vakterna/poliserna i huvet. Sen springer man tillbaka, tar upp snipern och går up i Klock Tornet, dödar Polisen som är i tornet och sniprar ner Igor och Generalen. Sen ska man vara beredd, alla poliser, livvakter, Agenter och Vakter kommer med pistoler upp till tornet. (man ska vara beredd i trappan). Sen skjuter man ner alla. Får man slut på skott så ska man hugga dem med kniv. Kanske lite svår om vissa har en AK-47 och några en Beretta 98mm. Så...Försök åtminstånde.. GE INTE UPP!

Lycka till om du också har problem med den banan/uppdraget.

/ Hitman-Kodnamn47

Redigerat av Hitman-Kodnamn47
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...