Gäst Andreasswf Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Säg alla fusken man kan få och vilka banor man ska klara på tid och svårighets grad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Kolla på fusk, där står allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Nej står bara vad man ska knappa in men jag menar hur man får dom i fusk menun utan knappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) har du kollat på andra fuska sidor?? Redigerat 26 April 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Ja ,men svara da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) länken jag försökte klistar in funka inte men gå in på fuska fast med nu istället, sök på Golden eye 64 och kolla på allmänt fuska näst högst upp...där hittar du nog det du letar efter Redigerat 27 April 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag tror att man kan bli en ponny på det spelet men jag e inte säker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 haha james vart avstängd lika bra, vi behöver inte oseriösa spelare men i alla fall. kolla på www.fuska.se där står alla fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) Eller så kan man lätt klicka fel... :) (dubbel-inlägg) så som jag själv gjorde nu--- Redigerat 17 Maj 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jo, alldeles riktigt... Men det är näst intill omöjligt att få till koderna--- Lyckades 1 gång av 10... Man måste göra det på en speciell tid eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag har varvat spelet så mycket såm det går jag kan slå in koder.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag har ju i stort sett dem fusk jag vill ha. Så jag behöver nog inte slå in koder ändå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg