The snake Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag har klarat Zelda ockarina of time och Zelda wind-waker . Men nu vill jag ha mer Zelda spel. Vad finns det för mer Zelda spel? ps Jag har redan Zelda majoras mask! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 om du menar till gamecube så finns det en som heter Zelda Four Swords Adventure.." :P det e det senaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 annars kan du vänta tills det nya zelda kommer (det heter inget än så länge) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 köp zelda colektors edition eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Om du har ett Gameboy advance så köp Zelda minich cap då :) annars kan du vänta tills det nyaste zelda spelet kommer att släppas . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Vänta till det nya kommer 3dje kvartalet tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg