broderna Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag har försökt bygga upp en deck men varje gång jag exporterar försvinner den när jag kör dueller. Är det någon som vet vad jag gör för fel???? Snälla, hjälp!!! ps beskrivningen är på norska och jag vill ha en svensk beskrivning :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 vilket yu-gi-oh! spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 yugi teh destyiny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 snälla svara förlåt för dubbel in läg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 kom igen hälp meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 nee nu ville jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ha svvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vvvvvvvvvvvvvvvvvvvar :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ingen fattar vad du menar, och du behöver inte spamma för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 hmmm...begriper inte riktigt vad du menar.... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 vilket yu-gi-oh spel är det. det är letare att gjälpa dig då :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kimzky Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 vilket yu-gi-oh spel är det. det är letare att gjälpa dig då :angry: Det har han redan sagt, Yugi the destiny heter spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.