Goron_ Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag tycker också cel-shading äger :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 är metroid kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Ja Metroid spelen är väldigt roliga. Du kan spela alla Metroid spel på Gamecubet utom Super Metroid. Det gör du med den "billiga" gameboyplayern. Men vad tycker ni om min Zelda text då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 ocarina of time master kvest är det samma som ocarina of time fast gc spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 ocarina of time master kvest är det samma som ocarina of time fast gc spel? Nej Master Quest e Ocarina of Time men dom har gjort om den till en svårare version av OoT,så den heter OoT Master Quest" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 finns det nåt gc i silver färg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 förlåt för 2 inlägg i rad men jag vet att det finns silver färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 ok men du kunnde ha ändra inlägget i stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Ja, det finns det: The Legend of Zelda: The Wind Waker The Legend of Zelda: Four Swords Adventures Sen finns det också ett samlingspaket med "icke Gamcube spel". Det heter The Legend of Zelda: Collectors Edition och innehåller: The Legend of Zelda Zelda II: The Adventure of Link The Legend of Zelda: Ocarina of Time The Legend of Zelda: Majora's Mask Man kan också spela The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest som man får/fick när man köpte The Wind Waker. Men tänk på att The Legend of Zelda: Collectors Edition och The Legend of Zelda: Wind Waker Limited Edition kan vara slutsålda, försök hitta dem begangnade. Man kan också med en Gameboy Player spela alla övriga Zelda spel på Gamecube via Gameboy kasseter. De spelen är: The Legend of Zelda: A Link to The Past The Legend of Zelda: Link's Awakening The Legend of Zelda: Oracle of Seasons The Legend of Zelda: Oracle of Ages The Legend of Zelda: Four Swords The Legend of Zelda: The Minish Cap Men en Gameboy player kostar en hel del så jag rekomenderar Gamecube spelen. Helst The Legend of Zelda: The Wind Waker. Det är lite roligare än The Legend of Zelda: The Legend of Zelda: Four Swords Adventures. Detta är alltså allt inom Zelda man kan spela på sitt Nintendo Gamecube och snart kan det bli ett spel till när det nya Zelda spelet kommer ut. huh på mitt wind waker finns ju inget Zelda ocarina of time:huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 kanske för att moppepojkar som ni kanske glömde att köpa LIMITED EDITION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oj, förlåt nu hetsar jag upp mej igen... :unsure: iallafall jag köpte det och det äger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 köp det i lagens namn!!!! :D :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det är dyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg