Newk Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 men xade sa att det icke va till gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 men xade sa att det icke va till gc Xade sa att spelen som fanns på collectors edition inte är gc spel, men collectors edition är ett gc spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Han menade väl ursprungligen.... Dum fråga att ställa i ett gc/nintendo forum förresten... Förövrigt så ser the windwaker snyggt ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 kan man spela ändå spelen som heter majora mask ocarina of time zelda II och adventyre of link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 då fattar jag. finns det nåt roligt fox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 då fattar jag. finns det nåt roligt fox? Typ, inte. StarFox: Adventures är medelmåttigt, och StarFox: Assoult, verkar ännu sämre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
staffe_mscool_frode Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 hej jag ungrar vad man sk göra på great fish ailand. jag är sur för jag vet inte vart jag ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 vad heter det nyaste metroid spelet till gc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) Metroid prime echoes kan ej stavning Redigerat 28 April 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag tycker alla Zelda spel jag har spelat e bra men OoT & Z:Tww e bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 OoT och Tww äger ju ^^ Och till alla er som tycker Tww har ful grafik: håll tyst :P Cellshading äger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg