Rallypacker Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det säger jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 alla dom suger ju kalmar är iallafall bra Inte särskilt mycket sämre än Kalmar. Ni kan inte leva på att ni gjorde en bra fjolårssäsong. Piteå Hockey missade Superallsvenskan med minsta möjliga marginal förra säsongen (03/04), den här säsongen åkte man ur Allsvenskan & spelar i Division 1 till hösten. Sundsvall Hockey spelade i Superallsvenskan förra säsongen, men klarade ett allsvenskt kontrakt först i sista kvalomgången. Nog för att det ska bli en rak serie nästa säsong, men de sjönk vilket som rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 fotboll? orka finns bara ett rätt lag, det är det lokala korpengubblaget, som tur är deltar de inte i allsvenskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Tabelen kommer se ut så här 1 Helsingborg 2Kalmar 3Malmö 4Djrgården 5Örgryte 6Sundsvall 7Göteborg Sen vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 alla dom suger ju kalmar är iallafall bra Om Kalmar är lika dåliga som Gefle så undrar jag varför Kalmar leder och Gefle ligger i botten. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ellac Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag tror att assyriska vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 alla dom suger ju kalmar är iallafall bra dom har bara haft tur... medans södra norrlands stolthet haft en himla otur... stolpskott samt övernaturlig räddning av asper när dom mötte malmö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 menar du Sundsvall? Dom är ju kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag tror att Kalmar eller Malmö vinner i år men hoppas ju på Änglarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 menar du Sundsvall? Dom är ju kass... Men skärp dig för h*lvete! Sundsvall är inte dåliga. Kalmar är bättre än Sundsvall, men bara lite bättre. KFF spelar som Grekland i EM, det ger resultat under en kortare period, men det håller inte 26 omgångar. GIF satsar på unga talanger & är mardrömsmotståndaren för många topplag. Dessutom snackade han om Gefle IF. Gefle är också ett bra lag, men de håller inte allsvensk klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 menar du Sundsvall? Dom är ju kass... Jag visste inte att moderatorer skriver svordommar i forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.