CiR3 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 För att jag tyckte det verkade bäst av Ps2,GC och X-box och så va det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Köp x-box man kan köpa den i coola färger nånstans typ som den här! http://images.google.se/images?q=tbn:VolfaSS0nogC:www.geocities.com/the_will_of_the_ancients/pdo_xbox.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 PS 2 det är ju solklart bästa konsollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 PS 2 det är ju solklart bästa konsollen. Det tycker iallafall inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 PS 2 det är ju solklart bästa konsollen. Det tycker iallafall inte jag Inte jag heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox Älskaren Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Xbox helt klart! ps2 är det sämsta som finns och samma sak gäller gc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Xbox så klart! Ps2 är bara skit! Gamecube är också skit men bättre än ps2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McGregor Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 X-Box är givet klart bäst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 X BOX är bäst :new_smilie_colors1: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 kööp xbox... xbox knäcker ps2... xbox har mycket bättre finesser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 kööp xbox... xbox knäcker ps2... xbox har mycket bättre finesser om du nu tycker så kan du ju joina min Hata ps2 klubb(läs min signatur för mer information) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 man ta det här i ett annat forum , fattar ju att nästan alla som läser det här tycker ju att xbox e bäst!! Men jag tycker självklart att GC e bäst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg