LuddE Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 man ta det här i ett annat forum , fattar ju att nästan alla som läser det här tycker ju att xbox e bäst!! Men jag tycker självklart att GC e bäst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Xbox och gamecube är precis lika bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag tycker att du ska be att få prova i en butik sen så ska du välja genom det annars så tycker jag att deu ska köpa X-Box eller PS2 båda är mycket bra och PS2 har mer spel, men med X-Boxen så är det bättre att spela online än vad det är med PS2 så välj genom att fråga i butiken tycker jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag tycker man endast man ska använda PS2 till är att öva Prickskytte med ett Granatgevär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag tycker att du ska be att få prova i en butik sen så ska du välja genom det annars så tycker jag att deu ska köpa X-Box eller PS2 båda är mycket bra och PS2 har mer spel, men med X-Boxen så är det bättre att spela online än vad det är med PS2 så välj genom att fråga i butiken tycker jag iaf Bra sagt Bloko :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McGregor Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Givetvis x-box, har du kännt på kontrollerna eller? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 xbox soklart man trötnar på gamecube mest gamecube är bra så här kommer alla plats 1:xbox 8) 2:gc och ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 xbox soklart man trötnar på gamecube mest gamecube är bra så här kommer alla plats 1:xbox 8) 2:gc och ps2 Nästan rätt: 1.Xbox och gamecube 2.Dreamcast(även om den är gammal) 3.Nej det finns inget vettigt val här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 1.gamecube,xbox2.ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag tycker så här 1.xbox 2.dreamcast 3.megadrive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag tycker 1.xbox och PS2 2.GBA sp (kanske inte räcknas som konsol) 3.Finns inga bra konsoler sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Byt ut PS2 mot Gamecube så stämmer det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg