FireFly Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) När jag kollade vid fusken så finns det ju inget alternativ för Nintendo DS, kanske en idé är att ha en "Andra Konsoller" med fusk till väldigt nya konsoller/N-gage/Mobiler/osv? Skulle vara bra om man kunde skicka in fusk till sånna spel också... :student: Redigerat 26 April 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Nintendo DS har typ bara släppt ut 16 spel just nu så jag tror det är ingen ide nu. Nintendo DS är så sega jag hörde att dem nya reläserna kommer vid Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 http://www.fuska.se/spel/nds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.