Guggo Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 tro vad du vill... jag bara hoppas at du vaknar snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Xade's värld är mycket lik min och det är ingen drömvärld. Det är så det borde vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Xade's värld är mycket lik min och det är ingen drömvärld. Det är så det borde vara. Logikens mästare. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Vad menar du nu då? Du förklarar allltid dåligt. Men vad kan man förvänta sig från en 92a... Tänk på att beskriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag väntar med spänd förväntan på hur du kommer gå till väga för att förklara skillande mellan "drömvärld" och "som det borde vara"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Min värld är ingen drömvärld. Det är min värld. Men det är levande, bara lite glömd. En dag ska den nog få lite fart. Och även om den inte är igång nu så är det ingen drömvärld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 du vill inte skriva, i princip helt bortglömd av alla utom dig istället ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 vad menar du. Beskriv tydligare. Jag skrev ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 du skrev "bara lite bortglömd" ändra mot det jag sa, så stämmer det bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag tycker att ni lever i en fruktansvärd värld. Homosexualitet accepteras, få tror på gud, högern har inte makten... tänk vad bra om det ändrades Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Och JAG tycker att du lever i en drömvärld där du och dina hopplösa förhoppningar och alla dina trångsynta ideér bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Vad är det för fel med mina ideer? och jag tror det finns hopp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.