Gäst ymphinorx Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Religionen är ju det ända sanna... klart man ska följa den Säger du nu när du fick veta att kvinnor särbehandlades negativt eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 jag tycker de är bra att männen har det bättre såklart... så har det alltid varit och dessutom hur kan ni som är killar vara för jämnställdhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 jag tycker de är bra att männen har det bättre såklart... så har det alltid varit och dessutom hur kan ni som är killar vara för jämnställdhet Ja HUR kan vi det?? Tänk längre än vad näsan räcker, för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 jag förstår det inte. Hur kan ni ge upp all den makt ni har för rättvisa? världen kommer aldrig bli rättvis, det är bara att acceptera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 jag förstår det inte. Hur kan ni ge upp all den makt ni har för rättvisa? världen kommer aldrig bli rättvis, det är bara att acceptera. OK, vi tar ett exempel.Om alla människor på jorden får 10 000kr (jag vet att det låter underligt men försök att tänka dig in i det) utom capone som måste betala 50 000kr. Är det så kul med orättvisa egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ge aldrig exempel för det kommer aldrig hända <_< En sak är säker, det kommer alltif finnas orättvisa... vad ni än gör så kommer ni inte kunna påverka det, för det finns alltid kvar. Så varför ens försöka, bara att acceptera och försöka bli den som inte blir orättvist behandlad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ge aldrig exempel för det kommer aldrig hända <_< En sak är säker, det kommer alltif finnas orättvisa... vad ni än gör så kommer ni inte kunna påverka det, för det finns alltid kvar. Så varför ens försöka, bara att acceptera och försöka bli den som inte blir orättvist behandlad. Nu var du ju kul på riktigt. Alla kvinnor ska försöka bli...? Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 vad menar du? vad de ska jobba med eller? kvinnor ska ha feminima jobb som expedit, sekreterare, sjuksköterska, lärare. inte ha jobb som chef, jobb inom militär/försvar, polis, snickare med mera. de ska hålla på med sporter som simning, dans, gymnastik, friidrott. och inte hålla på med: fotboll, hockey, tennis mm. det är vad jag anser. dessutom är rosa en tjejfärg och blå en killfärg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 vad menar du? vad de ska jobba med eller? kvinnor ska ha feminima jobb som expedit, sekreterare, sjuksköterska, lärare. inte ha jobb som chef, jobb inom militär/försvar, polis, snickare med mera. de ska hålla på med sporter som simning, dans, gymnastik, friidrott. och inte hålla på med: fotboll, hockey, tennis mm. det är vad jag anser. dessutom är rosa en tjejfärg och blå en killfärg! Vad ska alla kvinnor göra för att försöka att inte bli orättvist behandlade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 vad menar du? vad de ska jobba med eller? kvinnor ska ha feminima jobb som expedit, sekreterare, sjuksköterska, lärare. inte ha jobb som chef, jobb inom militär/försvar, polis, snickare med mera. de ska hålla på med sporter som simning, dans, gymnastik, friidrott. och inte hålla på med: fotboll, hockey, tennis mm. det är vad jag anser. dessutom är rosa en tjejfärg och blå en killfärg! rosa for teh win ! för mig får tjejer gärna spela tennis.... tänk bara på Venus och Serena. De spelar tennis. Varför skulle de inte kunna göra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 det är mer en manligt sport... nebbig: de kan ju säga till om de blir misshandlade eller något men de ska inte ha lika mycket makt som mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 det är mer en manligt sport... nebbig: de kan ju säga till om de blir misshandlade eller något men de ska inte ha lika mycket makt som mannen. Jaså, och vem ska de säga till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.