Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 vet inte och bryr mig inte. De är ju de som vill ha hjälp. och varför bryr du dig om de är orättvisare behandlade? är inte du kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 vet inte och bryr mig inte. De är ju de som vill ha hjälp. och varför bryr du dig om de är orättvisare behandlade? är inte du kille? Nu har jag sagt det mesta av vad jag vill, så jag hoppas ett kort svar räcker. Ja, jag är kille. Så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 då kanske det är dags att börja tänka på sig själv lite. varför bryr du dig om hur kvinnor har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 kanske dags att börja tänka på hur andra har det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 varför skulle jag tänka på andra? det viktigaste för mig är att jag har det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Och det finns människor som kallar MIG egoist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 varför ens tänka på hur andra har... klart man tycker så att det blir bäst för en själv, vad tjänar man annars på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Tillslut kommer du att märka att du (inte) tjänat på att (inte) göra det. Säkert som Amen i kyrkan och klart som korvspad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 jag har klarat mig bra hitils, jag skulle inte ens tänka en tanke på att göra något stort som jag förlorade på och andra vart glada för... jorden kommer inte finnas till länge till, passa på att lev livet och tänk på dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 kanske dags att börja tänka på hur andra har det ? Öh..lite konstigt här..du är moderat, du skall ockås ha den åsikten. Det är en typisk Moderat åsikt: ''Bara jag själv har det bra'' Moderat=egoist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Ja, hur kan man tänka annorlunda? Hur kan man tänka: "Alla ska ha det lika bra, det är rättvisast så, visserligen behöver man inte anstränga sig ett dugg, jag får ända samma lön som kirurger" Kommunism är det värsta jag vet... finns ingen logik bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jag är absolut inte kommunist! Det jag undrade över var bara varför Guggo ställde en så dum fråga, ''kanske dags att börja tänka på hur andra har det ?'' haha, bry sig om nå'n annan skulle ju aldrig nå'n moderat göra:). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.