nebbig Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Kommunism? Jo jag tackar. Ni är inte dåliga på generaliseringar ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 vad menar du? är du kommunist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Vad jag menar är att ni drar såna direkta kopplingar till att folk som inte är egoistiska är kommunister och att de som är det är moderater. Generalisering alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 det är ju bra att vara egoistisk, man klarar sig bättre då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 det är ju bra att vara egoistisk, man klarar sig bättre då... Det var s*tanistiskt sagt av dig. Kristna är generösa och öppna, s*tanister följer ofta regeln: Du följer och gör vad du vill, bry dig inte om nån annan, det är kristet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 va? vad menar du... jag gör väl vad jag vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 va? vad menar du... jag gör väl vad jag vill... Ja, gör du det, men kalla dig inte kristen! för du beter dig inte kristet, kristna är generösa och givmilda, du är en snål gammal moderatkäring! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 tycker du pastorn i usa som sitter och vill döda sveriga är särskilt, givmild och generös..... vakna upp ur dina tvångsföreställningar och snutte gull värld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Man kan vara kristen även om man inte beter sig som en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Men då kan man lika gärna va en missbeteende s*tanist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Man väljer själv vilken religion man tillhör, det beror på vad man tror på, man blir inte något automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Sen skadar det ju inte om man följer religionen lite också... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.